Tweedehands zijn zorgmaterialen en hulpmiddelen nog steeds goed. Om iedereen de juiste hulpmiddelen te kunnen bieden zoekt Zorgkringloop altijd naar gebruikte hulpmiddelen en zorgmaterialen.
Heeft u hulpmiddelen of materialen over? Of gebruikt u of uw familie deze niet meer?
Breng ze naar een van onze vestigingen (onder vermelding van zorgkringloop) of bel met ons, telefoonnummer 06–30903105.

Repareren / schoonmaken

Alle hulpmiddelen worden eerst door ons vakkundig schoongemaakt en eventueel gerepareerd. Aangebroken verpakkingen zorgmaterialen worden ook netjes dichtgemaakt. Zo staan in onze vestigingen altijd artikelen die u direct kunt gebruiken voor langere of kortere tijd en tegen een betaalbare prijs.

Bij alle hulpmiddelen met een ophangsysteem, zult u zelf moeten zorgen voor nieuwe bevestigingsmaterialen.  Laat de hulpmiddelen altijd eerst testen door een vitaal persoon.

Verkoop

Graag maken we mensen blij met onze artikelen in de Stichting. Wat voor iemand niet meer bruikbaar is, kan voor de ander het verschil in het dagelijkse leven maken. Doordat hulpmiddelen vaak niet meer vergoed worden zijn ze niet meer voor iedereen betaalbaar. Stichting Zorgkringloop wil hiermee het verschil maken. Wij verkopen deze artikelen via shop in shops bij kringloopwinkels en online. Graag bieden wij u zorgmaterialen en hulpmiddelen tegen een betaalbare prijs aan.

Inleverpunten

De hulpmiddelen en zorgproducten die  te koop zijn ontvangt de Stichting Zorgkringloop  van families waarvan het zorghulpmiddel overbodig is geworden of waar  een partner of familielid  overleden is die deze  zorgmiddelen in gebruik had. Maar ook van mensen die tijdelijk een hulpmiddel nodig hadden.

Stichting Zorgkringloop  u kunt ze na afspraak inleveren op een afgesproken locatie en geven het een tweede leven.

Inleverpunten waar u op afspraak in kan leveren;
-  Oss meerdere adressen
- Schaijk